On-site Solutions

In welke industrie je ook actief bent, wij kunnen jouw Total Cost of Ownership verlagen. Om nog beter te kunnen samenwerken, kunnen we zelfs integreren in jouw bedrijf.

Knowhow center bij jou in het bedrijf

Het 'on-site kenniscentrum' dat technische (kennis)ondersteuning biedt aan klanten door de integratie van ERIKS-medewerkers.

Deze interne ERIKS-medewerker is het eerste aansprekkpunt voor alle vragen op de site. De medewerker:

  • Zorgt voor de offertes, de opvolging, de orderinvoer, de opvolging, enz.
  • Werkt nauw samen met de ERIKS Account Manager en de ERIKS product application Engineers
  • Is altijd in de buurt en spreekt de taal van zijn klantencontact
  • Heeft kennis van de uitdagingen binnen jouw bedrijf

 

Warehouse concepten

We hebben de mogelijkheid om het beheer van jouw technisch magazijn over te nemen. Wij zetten sterk in op:

  • Voorraadreductie
  • Ontdubbeling van referenties
  • Leveranciersreductie
  • Kanbansystemen

 

De voorraaduitdaging is een optimale economische voorraad te bekomen, wat steeds het evenwicht zoeken is tussen

Downloads

De producten en diensten van ERIKS zijn grotendeels digitaal beschikbaar. Onze documentatie hebben wij gerangschikt per productgroep. Je kan onze documentatie doorbladeren en/of downloaden.

 

We helpen je graag verder

Ben je op zoek naar gespecialiseerde productkennis?

Onze productspecialisten staan voor jou klaar met persoonlijk advies en diepgaande productkennis.

Direct een product bestellen?

Dat kan eenvoudig in onze webshop.

Advies over ons standaard productgamma? Commerciële of administratieve vragen?

ERIKS beschikt over een netwerk van lokale Service Centers waar je terecht kan voor advies over ons standaardgamma, het breedtepakket én al jouw commerciële en administratieve vragen.