Retour- en terugbetalingsvoorwaarden ERIKS België
De tevredenheid van onze zakelijke klanten heeft onze hoogste prioriteit. Hoewel wij uitsluitend aan bedrijven leveren, bieden wij een betrouwbare en transparante oplossing bij retourzendingen, klachten of foutieve bestellingen.
Afhandeling van beschadigde of defecte goederen
Wanneer artikelen bij levering beschadigd zijn of materiaal- of fabricagefouten vertonen, beoordelen wij deze in het kader van een klacht op basis van onze garantieverplichting. Indien de klacht gegrond is, nemen wij uiteraard de kosten voor retourzending en, indien nodig, vervanging voor onze rekening
Retour- of klachtenprocedure
Retouren worden door ERIKS alleen geaccepteerd mits:
- ERIKS heeft hiervoor haar voorafgaand schriftelijk akkoord verleend;
- de goederen worden franco verstuurd, intact en in hun originele verpakking;
- het betreft standaard- of voorraadgoederen;
- de levering vond plaats minder dan zes (6) weken voor het verzoek tot retourzending;
- de waarde van de retour te nemen goederen bedraagt niet meer dan 10% van de totale waarde van de oorspronkelijke levering
We helpen je graag verder
Heb je een vraag over een product of dienst van ERIKS?
Wij staan voor jou klaar met persoonlijk advies en diepgaande productkennis.
Know-how hub
Blijf altijd op de hoogte met onze laatste blogs, nieuws en cases.